22.07.2013

geometrics

Martę z Fairy Detailes znacie z tego posta, jako, że jedna z jej licznych pasji jest robienie biżuterii, poprosiłam ją o krótki tekst o tym jakie dodatki inspirują ją w tym sezonie:


 
Lato to moja ulubiona pora roku w kwestii doboru akcesoriów. 
Z wielką ulgą zrzucam ciepłe warstwy ubrań, by światło dzienne mogły ujrzeć moje nowe błyskotki. 
W tym sezonie bardzo ciężko jest mi wskazać mój ulubiony trend, 
ponieważ podoba mi się absolutnie wszystko! Z jednej strony uwielbiam minimalizm 
– monochromatyczne dodatki, geometrię i umiar – 
ale z drugiej totalnie daję się ponieść wyobraźni w kwestii faktur i kolorów!

Jestem zauroczona letnią kolekcją Dolce & Gabbana 
– paleta barw i deseni wydaję się być tu niczym nieograniczona, 
to samo tyczy się oczywiście dodatków. 
 Moja uwaga skupiła się na genialnych, multikolorowych kolczykach z frędzli, pomponów i kamieni. 
Te nieco barokowe formy znamy już z ubiegłego lata, ale wydaje mi się, 
że to właśnie w tym sezonie podbiją ulice! 
Odpowiedniki sieciówkowe są nieco uboższe, niekiedy wręcz tandetne, 
ale stanowią świetną bazę do hand made'owych przeróbek
Wystarczy doczepić do nich kilka frędzli i pomponów w kontrastowych kolorach
 i oryginalna biżuteria jest w naszym zasięgu!

Co roku stawiam także na minimalistyczne i geometryczne formy
 – duże i ciężkie bransolety, geometryczne figury na długich łańcuszkach,
kolczyki o prostym kształcie, ale zaskakującym kolorze. 
Minimalizm sprawdza się zawsze i wszędzie 
– pasuje na każdą porę roku czy okazję,
 świetnie sprawdzi się do prostych stylizacji uzupełniając look
 lub do tych bardzo fikuśnych strojów nie zakłócając całej stylizacji. 
To właśnie dlatego uważam, że w minimalistyczną biżuterię warto inwestować i tak też robię. 
W tym sezonie zachwyciła mnie konsekwencja domu mody Fendi w kompletowaniu dodatków: 
od biżuterii, przez torby, po buty. 
Proste bransolety w kolorowe geometryczne wzory 
czy buty przypominające architektoniczną konstrukcję to strzał w dziesiątkę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz