22.07.2012

Julita

 
jestem wizażystką, właścicielką Pracowni Wizażu
mam na sobie: kombinezon,pasek, korale, torbę Solar, sweter Intimissimi, buty Simple, 
zegarek Diesel, bransoletki Apart.
moje ubrania są przede wszystkim wygodne, kocham blokowanie kolorów, motywy kwiatowe na ubraniach. kolekcjonuję magazyny Vogue (najstarszy z 2003r.), oraz tzw. gadżety modowe: biżuterię, kołnierzyki, szelki...uwielbiam polskie marki odzieżowe za wysoką jakość w rozsądnej cenie. 
obecnie marzę o sukience Bizuu.
inspirują mnie: ludzie, natura, muzyka i oczywiście... Vogue ;) moją idolką jest Tori Amos - perfekcjonistka w kreowaniu swojego wizerunku.
lubię Białystok za postęp jaki poczynił by wszystkim mieszkańcom żyło się lepiej, i starszym i młodszym. 
za to, że otworzył się na resztę świata, ale przede wszystkim na swoich mieszkańców!




Zdjęcia wykonałyśmy przy zabytkowym budynku na ulicy Sienkiewicza.



View Larger Map

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz