3.07.2012

Ewelina

 
jestem studentką budownictwa na PB. Ale moją pasją jest moda, dlatego założyłam bloga: www.modishYou.blogspot.com  i od niedawna zajmuję się stylizacją modelek do sesji zdjęciowych.
mam na sobie: bluzka i spódnica Zara, torebka House, buty New Look, 
dodatki: Marni dla H&M, Asos, Reserved,Topshop.
Swój styl określiłabym jako kobiecy, codzienny, ale jednocześnie elegancki. W mojej szafie można znaleźć masę różnorodnych butów - ale nie na płaskim obcasie. W swoich stylizacjach czuję się komfortowo wyłącznie na wysokich obcasach, nawet tych najbardziej niewygodnych. Ponadto, nigdy nie wyjdę z domu bez dodatków, takich jak np. pierścionki, które wieńczą mój 'look' i które uwielbiam kolekcjonować. Nie lubię prostoty, zwykły t-shirt i jeansy - to nie dla mnie. Ja preferuję high-fashion !
inspirują mnie zagraniczne magazyny, seriale, lookbooki. Polskie ulice są dość szare, dlatego zawsze wychodząc z domu staram się wyróżniać i zwracać na siebie uwagę (uwielbiam to!). 
lubię Białystok za  że jest to miasto bardzo przyjazne dla studentów; niezliczona ilość klubów, 
ciekawych architektonicznie miejsc, plenerów i restauracji. Również nie da się Go nie lubić za fakt, że dwie największe galerie w mieście dzieli jedyne 500m:)




Na miejsce zdjęć wybrałyśmy plac za zabytkowym budynkiem fabryki Biruna na ulicy Świętojańskiej, obok którego aktualnie mieści się Centrum Handlowe Alfa.




View alfa in a larger map

1 komentarz: