6.06.2012

Ewa

Ewa l.23
jestem: tak naprawdę blondynką, studentką zarządzania i jednocześnie wzorowym pracownikiem Massimo Dutti ;)
mam na sobie:  naszyjnik Glitter, kurtkę Bershka, spódnice Pimkie, buty Stradivarius, zegarek Aldo, bransoletka charms z Apartu, bransoletkę udającą Pandorę, okulary Rayban, kolczyki h&m
Chciałabym, żeby moje ubranie odzwierciedlało mój nastrój i było dostosowane do okazji, czasu i miejsca dlatego czasami noszę spódnice, szpilki i dopasowane topy a czasami czuję się najlepiej w szarej bluzie i adidasach:) Wychodzi różnie więc często mój "total look" odzwierciedla po prostu to, ile rano miałam czasu przed wyjściem z domu ;)
inspiruje mnie: największą inspiracją są moi przyjaciele, to jak są od siebie różni i to jak każdy z nich jest wspaniały daje mi energię i chęci do działania. Od najbliższych dla mnie ludzi uczę się najwięcej i mają oni ogromną zasługę we wszystkich moich sukcesach; poza tym: muzyka, muzyka, muzyka ! Rockowa.
lubię Białystok: za to, że jest to miasto pełne różnorodności kulturowych, pełne megapozytywnych i zakręconych ludzi. Ciągle odkrywa przede mną swoje nieznane mi dotąd zalety: piękne miejsca, cudownych ludzi i kolejne kreatywne przedsięwzięcia:) Wystarczająco duże by się tu nie "dusić" i wystarczająco małe by czuć się "domowo".

Zdjęcia wykonałyśmy na ulicy Warszawskiej pod siedzibą Wydziału Ekonomicznego UB.


View Larger Map

1 komentarz:

  1. Oooj, Ewa wygląda ślicznie! Strasznie podoba mi się Jej spódnica, od dawna takiej szukam! :) Piękna z Niej kobieta i bardzo ładnie ubrana!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń