13.05.2012

Marta

Marta,  l. 22
kim jestem: studentką analityki medycznej, aktywistką organizacji studenckich, tańczę i mam dużo pomysłów na przyszłość.
mam na sobie: marynarkę vintage, spódnicę H&M, bluzkę, buty, rajstopy i torebkę z Primark, ukochaną bransoletkę Lilou, zegarek Next. 
uwielbiam naturalne materiały i wszystko co dziewczęce i eleganckie. w mojej szafie najwięcej jest butów-mam ich ok. 50par, rękawiczek, biżuterii, zegarków- ogólnie dodatków. umiem szyć i czasem przerabiam sama różne rzeczy, tworząc coś z niczego lub robię poprawki.
inspiruje mnie:  styl skandynawski, wszystko co delikatne i kobiece, blogi.
lubię Białystok:  za to, że mogę rozwijać tu swoje pasje, realizować się naukowo i może jak nieliczni planować tutaj swoją dalszą przyszłość zawodową. A przede wszystkim za to, że czuję się w Białymstoku jak w domu i jakbym znalazła wreszcie swoje miejsce :)




Zdjęcia wykonałyśmy przed Pałacem Branickich na tle bramy wjazdowej. Pałac to jeden z najwspanialszych zabytków Białegostoku, i jednocześnie miejsce siedziby władz Uniwersytetu Medycznego,z którym jest związana dzisiejsza bohaterka.


Wyświetl większą mapę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz