29.04.2012

Arek

Arek l.24
kim jestem: studentem zarządzania przedsiębiorstwem, pasjonatem ekonomii, biznesu, giełdy, przedsiębiorczości  i piłki nożnej.
mam na sobie: zdecydowana większość rzeczy (pikowana kurtko-marynarka, pasek, torba, chinosy, buty typu oxford)  pochodzi z Massimo Dutti, ze względu na ogromną sympatię do tej hiszpańskiej marki. Krawat oraz koszula zostały kupione w Zarze.
Ulubionym elementem mojej garderoby są koszule, oficjalne jak i casualowe, które w umiejętnym połączeniu z marynarką mogą zdziałać cuda :)
inspiruje mnie: moda w wydaniu południowoeuropejskim (zwłaszcza świetne wyczucie stylu oraz łatwość doboru codziennego outfitu przez Włochów czy Hiszpanów), ludzie z pomysłem na życie, kosmopolityczne miasta, świat biznesu i giełdy.
lubię moje miasto: za to, że mogę odciąć się od codziennego zgiełku, wszechobecną różnorodność kulturowo-religijną,  nieustanny rozwój społeczno-gospodarczy.































Zdjęcia wykonaliśmy w bardzo klimatycznym miejscu-na Węglowej. Jest to kompleks powojskowych magazynów, które obecnie mieszczą centrum kultury niezależnej.
Wyświetl większą mapę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz