22.05.2012

Ksenia

Ksenia l. 17
kim jestem: licealistką i od niedawna blogerką: xayduck.blogspot.com
mam na sobie: koszulkę marki Tideland, spodenki i okulary z H&M, skórzaną kurtkę ze Stradivariusa, buty z Vagabond, naszyjnik z Glitter, torebkę, pasek i pierścionek - vintage. 
najbardziej w mojej garderobie lubię koszule, szczególnie perełki vintage które znajduję w second handach. nieodzownym elementem mojego ubioru są spodnie i spódnice z wysokim stanem. mój styl to mieszanka glam rock, grunge i vintage, ubieram się czasami bardziej, czasami mniej dziewczęco. Lubię swoim strojem przykuwać uwagę. Nie podążam ślepo za trendami, ubieram to co mi się podoba.
inspiruje mnie:  jeżeli chodzi o modę to głównie lata 50 i 90; inspirująca jest dla mnie również kultura innych krajów, historia, piękna muzyka, architektura, filmy i obrazy,umysł człowieka i to, że marzenia się spełniają.
lubię Białystok: za dużo zieleni, kreatywną młodzież, szczególnie cudownych tancerzy; za ładny dworzec i wszystkich inspirujących ludzi siedzących na ławkach w parku i na Rynku Kościuszki latem.





Zdjęcia wykonałyśmy niedaleko starych budynków, w których mieści się Danceoffnia.


Wyświetl większą mapę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz